2017.10.21-23. - Glória Victis -1956 programsorozat

Szombat délután 2017. 10. 21-én elindultunk a budapesti kirándulásra. Mikor megérkeztünk Gyöngyösre, akkor bejelentkeztünk a szálláson, és megkaptuk a szobakulcsokat. Mindenki elfoglalta a szobákat, este közös vacsora és filmnézés volt. Másnap reggel Recskre indultunk, ahol egy munkatábort nézhettünk meg, aztán következett Pest, ahol egy meleg ebéddel fogadtak a szervezők. Ezt követte a fáklyás felvonulás, amin bőrig áztunk. A késő délutáni órákban visszautaztunk a szálláshelyünkre. Az este folyamán nagyon jó volt a hangulat, megismerkedtünk a losonci diákokkal és más fiatalokkal is. Másnap reggel közös reggeli volt és a szobák elhagyása után elindultunk Egerbe, ahol nagyon rossz időben látogattunk meg a várat. A várnézés után elindultunk haza. Nehéz volt az elszakadás a barátoktól, mert nagyon összemelegedtünk. Nagyon-nagyon tetszett ez a kirándulás mivel sok ismerőst/barátot szereztünk, jól éreztük magunkat és új ismeretekkel lettünk gazdagabbak.