Egy pillanat türelmet, a térkép töltődik ...

Kirándulások 2004-2008

• 2008.Június.24.

Kirándulás 2. - 4. osztály

Az autóbuszban már reggel jó volt a hangulat. Kilenc órakor Párkányba értünk, ahol felsétáltunk a Mária-Valéria hídra. Innen megcsodálhattuk az esztergomi bazilikát, a Dunán horgonyzó hajókat. Fél óra múlva

• 2007.Szeptember.25.

Tanulmányi kirándulás: Nyitra, Kistapolcsány, Malonya

A napi programot felborította az időjárás, ugyanis a malonyai arborétumnál szakadó eső fogadott bennünket. Így utunkat Nyitra irányába vettük, ahol az Autosalon

• 2007.Június.21.

Kirándulás 6. - 7. osztály

Június 21-én sok szervezés és még több kétség után végre magvalósult a 6. és 7. osztály tanulóinak közös kirándulása Budapestre. Már az indulás izgalmas volt, hiszen volt, aki lekéste az Ipolybalogra tartó autóbuszjáratot, s egyben a kirándulást, volt, aki a sapkáját hagyta otthon, s volt, akit rosszul tájékoztattak

• 2007.Június.16.

Kirándulás 9. osztály

Reggel 6.30-kor volt a találkozó az iskola előtt. Mindenki itt várakozott a kisbuszra, amellyel utaztunk. Első utunk Budapestre vezetett, ahol megnéztük a Művészetek Palotáját.Utána elmentünk egy kis parkba, amely a

• 2007.Április.19.

Tanulmányi kirándulás az ipolysági FIBRA faipari üzemben

Idén második alkalommal látogattuk meg a Fibra faipari üzemet a nyolcadikos tanulókkal. Mivel a földrajzoktatás tanterve egész évben Szlovákiáról szól, így az aktuális Dél-szlovákiai - medence városait és

• 2006.Május.27.

Mikszáth-emléktúra

A Csemadok Nagykürtösi Területi Választmánya az idén 2006. május 27-én, szombaton rendezte meg a már hagyományossá vált Mikszáth - emléktúrát Szklabonyára.
    Az emléktúra célja a magyar nemzeti művelődés szolgálata, a

• 2006.Június.23.

Kecskemét, Szeged, Ópusztaszer

Egy kora reggeli napon iskolánk felső tagozatos diákjai megkezdték utukat Szeged felé. A hosszú utazás első megállója Kecskemét volt, ahol megtekintettük a Szórakaténusz játékmúzeumot. Egy tartalmas nézelődés után

• 2005.Május.08.

Medveparki séta Veresegyházon

Veresegyházon is meghirdették a Menhelyen a játékmaci-gyűjtést május 7-én és 8-án az Európai Napok c. rendezvény keretén belül, amellyel szerették volna túlszárnyalni az ír csúcsot. A eseményen több ezren vettek részt, köztük a mi iskolánkból is Ipolybalogról 40 diák. A látogatók sok, tucatnyi

• 2005.Június.27.

Somoskő, Poltár

Mint jó diákok, a tanév végét mindig nagy lelkesedéssel várjuk. Így volt ez a hetedik osztály befejeztével is. De még mielőtt egymástól elbúcsúztunk volna, egy szép napot tölthettünk el együtt. Ellátogattunk Szlovákia

• 2005.Június.23.

Pozsony

2005. június 23-án mi, az ipolybalogi Ipolyi Arnold Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskola felső tagozatos tanulói kirándulni indultunk Pozsonyba. Első megállónk a Szlovák Parlament volt, ahol Bugár Béla a parlament alelnöke

• 2004.Szeptember.24.

Domica, Krasznahorka, Andrássy-mauzóleum

Minden gyerek örömmel várja a kirándulás napját, hiszen nemcsak az iskolából lógunk, hanem új élményekkel gazdagodhatunk. A kiránduláson két osztály vett részt az 5. és a 7 osztály, természetesen tanáraink kíséretében. Szeptember 24-én, elemózsiával és kellő lelkesedéssel felszerelve elindultunk első úticélunk felé, nevezetesen a